___________ Teoría de la Ciencia de la Ocupación 100FN-01 ___________________

Nombre de laasignatura o unidad de aprendizaje

TIPO

TITULO

AUTOR

EDITORIAL

AÑO

1

libro

Terapia Ocupacional

Crepeau, Elizabeth Blesedell. Cohn, Ellen S. y Schell, Barbara A. Boyt

Editorial Médica Panamericana

2011

2

libro

Enabling Occupation: An Occupational Therapy Perspective

Townsend Elizabeth A.; Stanton ,Sue ;Canadían Association of Occupational Therapists

Ottaw Publications

2002

3

libro

Perspectives in Human Occupation Participation in Life

Kramer, Paula. Hinojosa, Jim. y Brasic Roy een, Charlotte

Lippincott Williams & Wilkins

2003

4

libro

Transformation through Occupation

Watson R & Swartz, L

Whurr Publishers

2004

5

libro

Occupational Science

Zemke, R y Clark, F

F. A. Davis Co

1996

6

libro

Introduction to Occupation The Art and Science of Living

Townsend, Elizabeth A. y Christiansen, Charles H.

Prentice Hall

2004

_____________ Desarrollo Humano en la Ocupación 100FN-02 ____________

Nombre de laasignatura o unidad de aprendizaje

TIPO

TITULO

AUTOR

EDITORIAL

AÑO

1

libro

Task Analysis An Individual and Population Approach

Watson, Diane E. y Wilson, Sylvia A.

AOTA Press

2003

2

libro

Desarrollo Humano

Papalia, Diane E. Olds, Sally Wendkos. y Feldman, Ruth Duskin

McGraw-Hill Interamericana

2005

3

libro

Occupation by Design, Building Therapeutic Power

Pierce, Doris

F. A. Davis Company

2003

4

libro

Terapia Ocupacional

Crepeau, Elizabeth Blesedell. Cohn, Ellen S. y Schell, Barbara A. Boyt

Editorial Médica Panamericana

2011

_____________ Metodología de la Investigación 100IN-03 ____________

Nombre de laasignatura o unidad de aprendizaje

TIPO

TITULO

AUTOR

EDITORIAL

AÑO

1

libro

Guía Práctica de Investigación en Salud

Fathalla, Mahmoud. y Fathalla, Mohamed

OPS

2008

2

libro

Clinical Research in Occupational Therapy

Stein, Franklin. y Cutler, Susan

Singular Publishing Group

2000

3

libro

Evidence-based Practice for Occupational Therapists

Claire, Taylor.

Blackwell Science Ltd.

2004

4

libro

Investigar con Mapas Conceptuales Procesos Metodológicos

Arellano, José y Santoyo, Margarita

Narcea, S.A. de Ediciones

2009

5

libro

Investigación Científica en Ciencias de la Salud

Polit, Denise F. y Hungler, Bernadette P.

Mc.Graw-Hill Interamericana

2000

6

libro

Problemas Sociales de Salud y Educación Un Enfoque Cualitativo de Investigación

Taracena Ruiz, Elvia

UNAM

2007

7

libro

Evidence-Based Rehabilitation A Guide to Practice

Law, Mary

SLACK Incorporated

2002

_____________Ocupacióny Movimiento 100FN-04____________

Nombre de laasignatura o unidad de aprendizaje

TIPO

TITULO

AUTOR

EDITORIAL

AÑO

1

libro

Terapia Ocupacional y Disfunción Física Principios, Técnicas y Práctica

Turner, Annie. Foster, Marg. y Johnson, Sybil E.

Elsevier

2003

2

engargolado

Muscles, Nerves and Movement

Tyldesley, B. y Grieve, J.

Blackwell Publishing Company

2002

3

libro

Kinesiology Movement in the Context of Activity

Greene, David Paul. y Roberts, Susan L.

Mosby

199 9

4

libro

Task Analysis

Watson, Diane E. y Wilson, Silvia A.

AOTA Press

2003

_________ Neurociencias 100FN-05 ___________________

Nombre de la asignaturao unidad de aprendizaje

TIPO

TITULO

AUTOR

EDITORIAL

AÑO

1

libro

Neuroanatomía Texto y Atlas en color

Crossman, A.R y Neary, D.

Elsevier Masson

2007

2

libro

Neurociencia

Purves, Dale. Augustine, George J. Fitzpatrick, David. Hall, William C. LaMantia, Anthony-Samuel. McNamara, James O. y Williams, S. Mark

Editorial Médica Panamericana

2008

3

libro

Quick Reference Neuroscience for Rehabilitation Professionals The Essential Neurologic Principles Underlying Rehabilitation Practice

Gutman, Sharon A.

Slack Inc.

2001

Última modificación: jueves, 11 de diciembre de 2014, 12:58